دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
باقری خواستار شد

مطالعه، تحقیق و فعالیت دانشجویان در عرصه‌های علمی و پژوهشی/ حرکت در راستای راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان، مطالعه، تحقیق و فعالیت دانشجویان در عرصه‌های علمی و پژوهشی در دانشگاه را خواستار شد.
کد خبر : 42144

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر مهدی باقری در جلسه توجیهی آموزشی و فرهنگی دانشجویان ورودی جدید واحد بندرعباس که با حضور معاونان، مدیران و جمعی از دانشجویان در سالن امام رضا (ع) این واحد برگزار شد، گفت: دانشجویان خلاق و صاحب ایده می‌توانند با ارایه ایده و نظرهای سازنده خود به دانشگاه از حمایت‌های این واحد بهره‌مند شوند و حرکت خود را در راستای راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان آغاز کنند.


وی با توجه به نقش مهم دانشجویان در دانشگاه و جامعه گفت: دانشجویان از مولفه‌های مهم و حیاتی در دانشگاه و جامعه محسوب می‌شوند و سرمایه‌گذاری و بالا بردن سطح علمی این قشر، رشد و توسعه کشور را به دنبال خواهد داشت.


رئیس واحد بندرعباس فراهم کردن امکانات و زیرساخت‌های لازم برای برقراری رفاه دانشجویان را از وظایف مهم در دانشگاه یاد کرد و گفت: همان طور که دانشگاه در فراهم کردن امکانات برای دانشجویان، خود را موظف می‌داند، دانشجویان نیز این وظیفه را دارند تا با پشتکار و تلاش مضاعف خود و فعالیت در زمینه‌های علمی، پژوهشی و فرهنگی بنیه علمی خود را تقویت کنند و با کوله‌باری از تجربه و دست پر وارد بازار کار شوند.


این مسئول با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در استان هرمزگان این افتخار را دارد که بیش از 50 درصد بار علمی استان را بر عهده داشته باشد، ادامه داد: این مجموعه دانشگاهی با ایجاد رشته‌های کاربردی و مورد نیاز صنایع و دستگاه‌های اجرایی استان در مقاطع مختلف از جمله گسترش تحصیلات تکمیلی، توانسته بخش عظیمی از نیازهای علمی جامعه را فراهم و تامین سازد.



در ادامه این جلسه معاونان دانشگاه هر کدام به صورت جداگانه از شرح وظایف دفاتر حوزه خود و نحوه ارایه خدمات به دانشجویان توضیحاتی ایراد کردند. این جلسه با برنامه‌های متنوعی از قبیل موسیقی سنتی، مسابقه و قدردانی از فعالان فرهنگی همراه بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب